vrijdag 12 juli 2013

Zeearend (+ foto tutorial!)

Wat is vakantie hebben toch heerlijk! Lekker vrij zijn!
Een dier waar ik snel aan denk als ik aan vrij zijn denk, is de zeearend. Een prachtige vogel vind ik dat!
Daarom heb ik een zeearend op mijn nagel gemaakt. Ik heb trouwens ook een foto tutorial gemaakt :).


Hieronder kan je de foto tutorial vinden. Op de eerste foto heb ik een basislak gedaan, omdat ik wist dat de lak die ik eigenlijk als achtergrond wilde hebben (een parelmoer blauw) doorzichtig en streperig is. Door de blauwe basislak is hij in ieder geval niet meer doorzichtig. De blauwe parelmoer kan je op de tweede foto zien. Op de derde foto zie je het lijfje van de arend. Bij de derde foto heb ik de staart en de kop toegevoegd. Daarna was ik even vergeten wat foto's te maken, dus op de vijfde foto zie je gelijk de poten, bek en vleugels erbij. Op de zesde foto heb ik schaduwen in de vleugel toegevoegd en een oog. Op de zesde foto zie je dat ik op mijn andere nagels wolkjes heb gemaakt. En op de laatste foto zie je mijn duimnagel met het voorbeeld dat ik ervoor heb gebruikt :).


Zeearenden (ook wel adelaars) zijn echt een van mijn favoriete dieren. 


Wat vind je van deze nail art?


1 opmerking: