dinsdag 3 september 2013

Deur met hartje in Oostenrijk (+ foto tutorial!)

In Oostenrijk -en vast ook wel in andere landen- heb je in houten deuren of ramen wel eens hartjes uitgesneden. Voor mijn gevoel is dat vaak in de deuren van wc's, maar of dat waar is weet ik niet ;). Als je nou zo'n deur met hartje in de bergen hebt en je kijkt naar buiten zie je zo'n mooie berg. En voila, dat zie je op mijn nagels :). 


Zoals je in de titel al kon lezen, heb ik ook deze keer weer een foto tutorial gemaakt. Ik heb deze nail art gemaakt terwijl ik op een camping in Oostenrijk zat. Het was er heel warm, dus ik kon alleen maar 's avonds nagels lakken, anders werd de lak dik :(. Vandaar dat de laatste paar foto's een beetje een rare kleur hebben. De laatste foto heb ik de dag erna genomen.


 Hier nog een close-up van de bergtop:

Wat vind je van deze nail art?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten