zaterdag 5 januari 2013

[Game] Kolonisten van Catan

Deze nail art is al eerder op mijn vorige blog verschenen.

Ik vind Kolonisten van Catan een geweldig spel! Vandaar dat ik er ook maar een nail art van maakte :).

Op mijn duim zie je het logo van Kolonisten van Catan. Op de rest van mijn vingers zie je van links naar rechts: het logo van het kaartspel, het logo van het basisspel, het logo van de uitbreiding zeevaarders en het logo van het scenario woestijnruiters. Deze dus:


Ik heb de achtergrond van deze nail art gemaakt met een sponstechniek. Je moet dan, nadat je een laagje witte nagellak op je nagels hebt gedaan, op een keukensponsje of make-upsponsje twee banen nagellak van twee verschillende kleuren smeren en die op je nagel sponsen.
De maan die je op elke nail art zien is ook gesponsd. Net als de banen die je op de zon ziet. 
De huisjes, molens en schepen en bomen heb ik met een striper gemaakt. Dit is een potje nagellak met een heel dun kwastje erin. 
Het woord 'Kolonist' (de -en paste er niet meer op ;) ) heb ik gemaakt met een dotting tool gedoopt in gele lak. 


Wat vind jij van het spel Kolonisten van Catan?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten