donderdag 31 januari 2013

[Maandoverzicht] Januari 2013

Januari is al weer voorbij. Op naar februari, maar niet voordat ik jullie even een samenvatting heb gegeven wat er in de afgelopen maand is gebeurd op deze weblog.




Op 1 januari kwamen maar liefst twee berichten online. De eerste was een bericht dat ik met deze blog ging beginnen en de tweede was een happy 2013 nail art.



Op 3 januari begon het nieuwe seizoen van Wie is de mol?. Dezelfde dag kwam er een Wie is de mol nail art voorbij. Ik heb trouwens nu, bijna een maand later, nog steeds geen idee wie de mol is :(.


Op 5 januari kwam er een nail art online die ook op mijn vorige blog (die verwijderd gaat worden) al was verschenen. Dan heb ik het natuurlijk over de kolonisten van catan nail art.


Op 11 januari kwamen Marloes' nagels voorbij: een nail art met streepjes, bloemetjes en steentjes. Je kan het allemaal nog eens nalezen bij [De nagels van...] Marloes.



De vijftiende kwam er een stippen nail art op deze blog.


Op 18 januari kwam er een soort artikel online die ik nog niet eerder had geschreven: een shoplog. Ik had namelijk wat spulletjes besteld bij www.miniinthebox.com die ik jullie graag wilde laten zien. Je kan het artikel hier nalezen: [(Web)Shoplog] Miniinthebox.com.


Op 30 januari kwam de laatste nail art van deze maand online: een nail art van Alfred Jodocus Kwak


Welk artikel vond je het leukst deze maand?




1 opmerking:

  1. Oh wow, die WIDM nagellak is echt leuk. Die mag mijn zusje volgend seizoen bij mij uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen