maandag 13 mei 2013

Examens!! + een vraagje



Vandaag begint het dan: EXAMENS!! Een periode waar ik zes jaar naar toe heb gewerkt breekt aan. Dat is best een raar idee! In deze wil ik jullie graag vertellen hoe mijn dag er uit gaat zien vandaag en wil ik jullie ook nog wat vragen!

Large
Bron
Vandaag staat het examen Nederlands op het programma. Deze begint om half 2, maar we moeten een kwartier van tevoren aanwezig zijn. In dat kwartier lopen we met de hele klas het examen door, zodat je zeker weet dat je het hele examen hebt. Het zou zwaar irritant zijn als je er halverwege (of pas na afloop) achter komt dat een deel van je examen mist!
Daarna begint het examen die in totaal drie uur duurt. Het examen Nederlands bestaat uit twee delen. Bij het eerste deel krijg je een tekst waar je vragen bij moet maken, een soort begrijpend lezen dus. Het tweede deel bestaat uit een tekst waar je een samenvatting van moet maken.
Om half 5 gaan de pennen neer en zit het eerste examen erop. Nog zeven te gaan :(. Morgen staat natuurkunde op het programma.
Large
Bron
Mijn examens duren in totaal 2,5 weken. In deze weken zal waarschijnlijk veel van mijn aandacht naar school gaan en weinig naar deze blog. Alvast sorry daarvoor. Maarrrr... na mijn examens ben ik van plan om heel veel nail arts te gaan maken en ze -natuurlijk- op deze blog te zetten. En daar heb ik jullie hulp bij nodig! Heb je nou een hobby, stripfiguur, kleur, dier of iets heel anders waar je graag een nail art van wilt zien? Zet het hieronder! Ik heb heus nog wel wat ideeën voor nail arts, maar het lijkt me ook super leuk om jullie ideeën uit te voeren! 

Daarnaast wil ik iedereen die examen doet heel veel succes wensen!!

Heb je leuke ideeën voor een nail art? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten