maandag 6 mei 2013

[Shoplog] Kruidvat en Action

Afgelopen week was het bij de kruidvat nagel festival. Dat betekent dat alle nagellakken en nageltoebehoren 1+1 gratis waren :D! Aanvalluuuhh! Daarnaast ben ik ook nog even langs de action geweest voor wat nagellak. In deze post laat ik graag alles zien.






Ik bewaar de leukste lakjes voor het laatst dus begin ik bij de lakjes van de action. 

Ik kocht hier een french manicure setje. Deze kostte E0,99. In deze set zitten een basecoat, een witte lak en een top coat. Ik heb deze set niet gekocht omdat ik nou zo graag french manicures maak, eigenlijk helemaal niet. Ik heb dit setje al een keer eerder gekocht en bij ons in de action leek het erop dat ie er niet lang meer zou liggen, dus leek het me slim om hem toch nog even te kopen. Ik kocht hem omdat ik de base coat fijn vindt (en voor 33 cent laat ik die niet liggen ;) ). Daarnaast is de witte lak een best wel oké lak. Goede witte lakken zijn echt niet te vinden voor een fijn prijsje (en volgens mij ook niet voor een niet fijn prijsje) maar met deze lak gaat het aardig (en weer geldt: voor maar 33 cent ;) ). De topcoat heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt. Ik heb wel eens een andere top coat van Max nails gebruikt, maar die veegde mijn nail arts heel erg uit.
Naast deze lakjes kocht ik ook nog een staafje wattenschijfjes van E0,56, maar die lijkt me niet zo interessant om daar een foto van te laten zien ;).


Bij de kruitvat kocht ik in totaal 6 lakken en twee flessen nagellakremover. Ook de nagellakremover lijkt me niet zo interessant, dus laat ik die maar niet zien.

Het eerste lakje dat ik jullie wil laten zien is van NYC (New York Color). Dit lakje was moeilijk op de foto vast te leggen, maar het is een turquoise lakje die een beetje lijkt op een parelmoer met glittertjes. De lak heeft de naam East Village meegekregen en het is nummer 206. 
Het lijkt me een mooi lakje. Ik ben wel heel benieuwd of hij niet te streperig is en of hij wel goed dekt. We zullen zien!
Dit lakje kost normaal gesproken (zonder de 1+1 gratis actie) E2,29. De actie werd verrekend als 50% kassakorting, dus ik betaalde E1,15.

Het volgende lakje is een lakje waar heel nagellakland van op z'n kop stond toen hij uit kwam. Hij is zo mooi! Ik wilde hem dan ook heel graag, maar ik vond hem altijd te duur. Het is een heel klein potje en hij kost E5,00. Maar met deze actie koste hij 'maar' E2,50, dus belandde hij snel in m'n winkelmandje. 
Deze lak heet Fantasy Fire en is van Max factor. Het is nummer 45. 
De lak is te beschrijven als een paarse lak met heel veel kleine glittertjes in alle kleuren van de regenboog :). Elke keer als je hem in de zon houdt zie je een heel veel verschillende kleuren. Mooi!


Als laatste kocht ik nog vier lakken van Essence. Links zie je een base coat. Ik ben niet bekend met deze base coat, dus ik ben benieuwd of hij goed is.
Daarnaast zie je een geel-oranje kleurtje waar ik heel benieuwd naar ben. Het is nummer 118 en hij heet Little Miss Sunrise. 
Ook kocht ik Upper Green Side (nummer 150). Deze zag ik op de blog van Sylvia. Zij had dit lakje op nummer 1 in haar top 3 budget lentekleuren, dus ja, die moest ik ook maar eens proberen ;).
Als laatste zie je Free Hugs (nummer 106). Ik kwam erachter dat ik eigenlijk alleen maar hele felle roze kleuren lak heb of juist helemaal pastel. Daarom leek dit me wel een leuk kleurtje om het te compenseren ;).
De base coat kost normaal E 1,89, de andere drie lakken E1,69.

Naar welke lak ben jij het meest benieuwd?


Bedankt voor het lezen! Wil je een andere shoplog van mij lezen, klik dan hier.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten