dinsdag 30 april 2013

[Maandoverzicht] April 2013

Er is al weer een maand voorbij. Heb je deze blog niet de hele maand kunnen volgen? Niet getreurd! Hier komt het maandoverzicht.




Het eerste artikel van de maand april was de pickwick nail art. Deze heb ik een paar maanden geleden bij een vriendin van mij gemaakt die dol is op thee.

Een paar dagen later kwam er een artikel online waarin ik twee lakken met elkaar vergeleek. Dit waren Oh My Goldness! van Catrice en nummer 031 van DA. Hier kan je het artikel nog even terug lezen.

De meest zomerse nail art van deze maand was toch wel de Roemeense manicure.

Ergens afgelopen maand besloot ik om een paar nail art op deze blog te zetten die ik al eerder had gemaakt. Dit is er ook zo'n een: de potloodjes nail art.

Dit hield ik alleen niet lang vol ;). Ik vind het veel leuker om jullie de nail arts te laten zien die ik op dit moment maak. Daarom kwam halverwege de maand deze stempel-gradient nail art voorbij.

Tijdens het maken van de vorige nail art ontdekte ik iets leuks :). Wat dat is moet je zelf maar in de artikelen lezen, maar dit is het resultaat: textured nails.  


En als laatste deze maand kwam er een nail art voorbij die was geïnspireerd op het shirt van de koningsspelen.

Dit was de maand april.
De maand mei wordt voor mij de maand van m'n examens. Spannend!! 
Stel nou dat er de komende maand niet zo veel artikelen online komen weten jullie waar het aan ligt ;).

Welke nail art vond je het leukst afgelopen maand?





2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, ik heb je reactie per ongeluk verwijderd :(.
      Sorry!

      Er stond dit:
      "Dit is zo leuk om te zien"

      Dankjewel :)

      Verwijderen