zaterdag 6 april 2013

Catrice Oh My Goldness! vs. DA 031

Toen ik laatst een artikel schreef waarin ik twee roze lakken vergeleek, bedacht ik me dat ik ook wel deze twee gouden lakken kon gaan vergelijken. Het artikel met de roze lakken kan je hier teruglezen

Catrice Oh My Goldness! vs. DA 031



De lakken zijn eigenlijk best wel verschillend. De lak van DA is wat meer oranje terwijl die van Catrice toch echt wel goud is. 
De potjes van de lakken zijn zeer verschillend. Ik vind zelf die van Catrice fijner, omdat die tenminste gewoon rechtop kan staan in mijn opbergkastje. In het potje van Catrice zit 1mL nagellak meer, namelijk 10 mL.


De kwastjes verschillen ook erg! De kwast van Catrice is rond afgesneden en breed. De kwast van DA is smaller en recht afgesneden.


Hier nog even wat fotootjes van hoe de lakken op mijn nagels eruit zien. Zoals je kan zien zijn de glittertjes in de lak van de DA net iets kleiner. Deze lak is helaas wel een beetje streperig.
Bij beide lakken heb je echt wel twee laagjes nodig om ze dekkend te krijgen.


Ik weet van beide lakken niet of ze nog te koop zijn. De lak van Catrice heb ik laatst voor 1 euro uit de uitverkoopbak bij de kruitvat gevist. De lak van de DA heb ik gekregen, maar ik denk dat hij 2,99 euro kostte.

Voor welke lak zou jij gaan?



1 opmerking:

  1. Oh my goldness! vind ik toch wel mooier, maar die van DA mag er ook zijn :D Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen