zaterdag 20 april 2013

Stempel gradient

Voor het eerst sinds heel lange tijd heb ik weer eens mijn stempel spullen tevoorschijn gepakt en een stempel nail art gemaakt. Eigenlijk ben ik nooit zo'n fan van stempelen, omdat ik het veel leuker vind om zelf aan de slag te gaan. Ik heb het toch maar gedaan en dit is het resultaat:


Ik heb dit stempelplaatje gebruikt. Hij komt van Essence en ik heb het plaatje bovenaan in het midden gebruikt.

Als achtergrond heb ik een gradient gemaakt. Hierbij laat je twee kleuren in elkaar overlopen. Ik heb licht blauw over laten lopen in licht grijs.


Toen ik klaar was, ben ik een beetje gaan experimenteren met nagellak en sponsjes. Daar is iets heel leuks uitgekomen! Maar dat laat ik je de volgende keer zien!

Stempel jij nog wel eens? Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten