dinsdag 2 april 2013

Pickwick Mango thee

De komende twee maanden heb ik het heel druk met school: EXAMENS!! Aangezien bloggen dan toch best wel veel tijd kost heb ik besloten dat ik gewoon de komende tijd wat oude nail arts uit de fotodoos ga halen. Vandaag de eerste: een pickwick nail art.

Deze nagels heb ik gemaakt in een periode waarin in veel logo's op mijn nagels maakte. Zo heb ik ook een Zwitsal nail art gemaakt en een Venco nail art ;).

Zoals je misschien wel hebt gezien zijn dit niet mijn nagels. Dit zijn de nagels van een vriendin van mij, die heel erg veel van thee houdt :). 

Helaas had ik, toen ik deze foto's maakte, niet zo'n heel goede camera bij me. Vandaar dat de foto's niet van een heel goede kwaliteit zijn. 

Heb jij wel eens logo's op je nagels gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten