vrijdag 21 juni 2013

Delfsblauwe molen

Vandaag wil ik jullie 1 van mijn inzendingen laten zien voor de nail art competition van naileditnz.
Het thema van de wedstrijd is 'Me, myself and I'. Wil je lezen waarom ik dit heb gemaakt, lees dan verder!

Naileditnz is een blog waarvan de blogster uit Nieuw Zeeland komt. Met een thema als 'Me, myself and I' leek het me daarom leuk om iets typisch Nederlands te doen. Naast dat een molen iets typisch Nederlands is, is het ook nog zo dat ik molens hele mooie en leuke dingen vind! Dat leuk me dus een leuk idee om te maken. Iets anders typisch Nederlands is Delfsblauw (en daarbij komt ook nog dat mijn lievelingskleur blauw is). Ik besloot het Delfsblauwe en de molen te combineren! En dit werd 't!

De wedstrijd sluit morgen, dus daarna zal het nog wel een tijdje duren voordat de winnaar bekend is. Ik vond het in ieder geval heel leuk om een keer een molen te maken als nail art.


Wat zou jij maken bij een 'Me, myself and I' nail art?



1 opmerking:

  1. Heel mooi gedaan! En leuk thema ook, dit is typisch Nederlands :-)

    BeantwoordenVerwijderen