donderdag 6 juni 2013

Party! (+ fototutorial)

Afgelopen maand bestond de blog fratselarius 1 jaar. Daarom schreef Narmai een nail art competition uit. Het thema was 'Party'. Aangezien ik haar blog al een tijdje volg en ik het een leuk thema vond, leek het me leuk om mee te doen. Inmiddels is de winnaar al bekend (helaas, ik niet ;) ), maar ik wil jullie toch nog even mijn inbreng laten zien :).

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet direct een idee had wat ik zou gaan maken. Daarom besloot ik op het woord 'Party' te googlen. Als een van de eerste zoekresultaten vond ik een afbeelding van springende mensen met een fel gekleurde achtergrond. Dat is de inspiratie geweest voor deze nail art :).


Zoals jullie al in de titel kunnen lezen, heb ik dit keer ook weer een fototutorial gemaakt :). Volgens mij is het hierop wel goed te zien hoe ik dit gemaakt heb. 


Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat :). Deze zomerse nail art past helemaal bij het weer!

Wat vind jij van deze nail art?

2 opmerkingen: