dinsdag 27 augustus 2013

Roemeens servies 2

Een paar weekjes terug zag je al de nail art bij een Roemeens servies voorbij komen. Het leek me leuk om nog eens zoiets te maken met van die vlakken aan de zijkant en een bloem in het midden. Hier is het resultaat:

Hier kan je ze even naast elkaar zien :).

De volgorde hoe ik deze nail art heb gemaakt, lijkt veel op hoe ik de eerste nail art heb gemaakt. Na de base coat, heb ik eerst mijn nagels met de lichtpaarse kleur gelakt, daarna heb ik de glitter-vlakken gemaakt, toen heb ik de witte strepen gemaakt. Toen heb ik de bloemen gemaakt. Hierbij heb ik een blauwe lak gepakt van Pink Tease en een dotting tool. Met de dotting tool heb ik glitters van het borsteltje gepakt en die op mijn nagels geplakt. Als laatst lakte ik mijn nagels met een top coat. 


Ik vind de eerste nog altijd leuker. Welke vind jij leuker?





1 opmerking: