maandag 19 augustus 2013

[Shoplog] Napels, Italië

Op vakantie vind ik het altijd leuk om nagellakken te kopen die je hier niet kan vinden. Zo was ik laatst een weekenje in Napels in Italië als cadeautje voor mijn slagen. Daar heb ik in totaal 10 lakken gekocht, waar ik er 2 van heb weggegeven. Vandaag laat ik jullie de andere 8 zien.


Links zie je drie lakjes van 3 verschillende merken. Het linker lakje is licht grijs en van het merk Gioia. Hij kostte volgens mij ongeveer 80 eurocent.  Het middelste lakje is knalgeel en heeft wat groene glitters. Hij is van het merk Cristha en koste ongeveer hetzelfde als het vorige lakje. Het laatste lakje zit tussen licht paars en licht grijs in. Dit merk, La Jolie, zag je in heel veel winkels daar en koste volgens mij 1,50 euro.

Ook heb ik vier lakjes gekocht van het zelfde merk. Het merk is een beetje lastig te lezen, ik denk dat het Kost Nail Polish is. De lakken hebben wel een grappige vorm: als je ze bij elkaar zet wordt het een soort van klaver :).

Toen mijn vader en ik op een gegeven moment ergens door Napels liepen, zag ik groot op een winkel 'Kiko make up milano' staan. Ergens kwam mij dit bekent voor en ik haalde mijn vader over om daar naar binnen te gaan :). Daar was ik heel blij mee. Er was een winkel met heel veel make up, maar ik ging natuurlijk naar de nagellakken. Daar vond ik dit mooie roze-rode lakje. Hij kostte 2,50 euro. 

Zo dit was mijn vondst van een weekendje Napels met mijn vader. Ik ben erg blij met de lakjes. Vooral het lakje van Kiko vind ik erg mooi.

Koop jij ook vaak nagellak op vakantie?



1 opmerking: