dinsdag 29 oktober 2013

[Inspirerend] Video's van creatieve mensen #2

Misschien herinner je je deze post van een paar maanden terug nog wel. Hierin liet ik jullie drie filmpjes zien van zeer creatieve mensen. Ondertussen heb ik er weer een paar gevonden en die laat ik jullie vandaag zien.


Het eerste filmpje gaat over een 98 jaar oude man die kunst maakt met paint. De man is heel schattig en maakt echt mooie dingen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
De tweede die ik jullie wil laten zien is een kunstenaar die met licht en schaduwen prachtige kunstwerken maakt. Ik kon helaas geen filmpje vinden, dus zijn het foto's geworden. Je kan ze hier bekijken, die tweede vind ik echt heel bijzonder:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
De laatste video is niet heel creatief, maar laat je zien dat je soms een omweg moet maken om je doel, die eerst onmogelijk leek, te bereiken. Meer zal ik er niet over zeggen, kijk gewoon maar ;) :
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Welke van de drie vind jij het meest inspirerend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten