donderdag 31 oktober 2013

[Maandoverzicht] Oktober 2013

Vandaag even een kort overzichtje van de artikelen die de afgelopen maand op deze blog zijn verschenen, gewoon voor als je ze gemist had of om ze nog een keertje te bekijken.


Deze maand begon met een nail art die ik 'Tree times blue' noemde. Ik gebruikte er dan ook drie verschillende kleuren blauw voor :P.


Daarna kwam er een nail art uit de oude doos:


Op 16 oktober plaatste ik een artikel met een nail art op een nepnagel. Hierin vertelde ik ook dat ik het heel druk heb op dit moment, dus ik waarschijnlijk vaker een nail art op een nepnagel ga plaatsen. Inmiddels heb ik ook al wat andere ideetjes, maar dat komt nog ;).


Daarna kwam een nail art online waarin ik van mijzelf geen blauw mocht gebruiken. Dat was nog best lastig :P.


En als laatste kwam afgelopen week een artikel waarin ik drie mensen liet zien die bijzondere dingen maken.


Welk van de artikelen vond jij het leukst?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten