woensdag 25 december 2013

Christmas: baby in a manger

Allereerst wil ik jullie fijne kerstdagen wensen! Vandaag een typische kerst nail art :). 
Hieronder kan je zien hoe ik deze nail art met een kindje in doeken gewikkeld in een kribbe heb gemaakt. Dat kindje moet Jezus voorstellen. Met kerst vieren christenen namelijk dat Jezus, de zoon van God, geboren is. 

Ik twijfelde nog of ik het kindje een mond zou geven, maar vaak worden de monden niet zo mooi. Daarnaast vind ik het vaak lastig welke kleur ik moet kiezen, roze, rood of iets daar tussen in?


Wat vind jij van deze nail art?



4 opmerkingen:

  1. ah wat heb je dat mooi gedaan zeg! :D Ik hoop dat jij ook een hele fijne kerst heb gehad! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Jazeker. Jij ook?
      Alvast een fijne jaarwisseling!

      Verwijderen
  2. Mooi gedaan zeg! die baby is mooi gelukt.x

    BeantwoordenVerwijderen