dinsdag 31 december 2013

Jaaroverzicht 2013!!

Wow! Vandaag is het al weer de laatste dag van 2013. Wat ben ik blij met alle lieve reacties die ik van jullie heb gekregen! Dankjulliewel! Het leek me wel leuk om voor vanmiddag alle maandoverzichten eens onder elkaar te zetten. Als je op de maand klikt, opent in een nieuw venster het maandoverzicht. Vanuit daar kan je ook weer doorklikken om de artikelen te bekijken. Dus, zet je schrap, hier komen ze!



In januari verschenen er nog heel wat artikelen die ook op mijn vorige (inmiddels verwijderde) blog verschenen waren. Mijn favo nail art van deze maand is toch echt Kolonisten van Catan. Aanstaande donderdag begint Wie is de mol? weer, dus misschien maak ik wel weer een Wie is de mol? nail art...

Zo te zien had ik in februari best lange nagels ;). Door mijn werk lukt het me nu niet meer om ze lang te laten groeien. Soms wel jammer, want er is dan minder ruimte om er wat moois van te maken, maar aan de andere kant vind ik het ook wel mooi zo.

Maart... Ik weet nog dat ik op die nail art met rode ruitjes en een blauw kantje heel veel leuke reacties kreeg op school :).

In april maakte ik natuurlijk een nail art over de troonswisseling. Daarnaast maakte ik een DIY (do it yourself) om textured nails te maken zonder dat je een speciale lak er voor nodig hebt.

Mei was de maand waarin ik examen moest doen, vandaar dat het die maand zeer rustig was.

 Als ik zo terug kijk op de maand juni dan was er wel heel veel blauw! Van deze maand is de nail art met springende mensen mijn favoriet.

In de maand juli had ik allemaal vrolijke nail arts. Dat het lekker weer was is ook goed aan de foto's te zien: ze zijn allemaal met zonlicht gemaakt. Een heel verschil met nu!

Mijn favoriet van augustus is sowieso het Roemeense servies (deel 1).

September vind ik wel een mooie maand! Het zijn allemaal nail arts die veel gepriegel nodig hadden en dat is eigenlijk nog steeds wat ik het leukste vind (maar helaas vaak te weinig tijd voor heb).

In november heb ik de November 10-day Nail Art Challenge gedaan. Ik vond het erg leuk om te doen!

December was de maand met allemaal feestelijke nagels. Vooral natuurlijk Sinterklaas en kerst :).


Wow! Wat een jaar. Nogmaals bedankt voor al jullie reacties, een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten