zaterdag 9 februari 2013

Spring is coming

Terwijl er op de hoeken van de straten nog kleine hoopjes sneeuw liggen, mag het van mij toch echt wel lente worden! Ik ben die kou helemaal zat!

Tijd voor een 'Spring is coming' nail art!




De titel van deze nail art komt van het lied 'Spring is coming' van Steven Curtis Chapman.


Hear the birds start to sing
Feel the life in the breeze
Watch the ice melt away
The kids are coming out to play
Feel the sun on your skin
Growing strong and warm again
Watch the ground
There’s something moving
Something is breaking through
New life is breaking through




Wat vind jij van deze nail art?



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en mooie nailart! Dat doe je echt heel strak :D Het nummer vind ik ook mooi! Leuk zo'n music inspired nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geef je groot gelijk, laat die lente maar komen! Wat een leuke nail art zeg! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook
    eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen