maandag 30 september 2013

[Maandoverzicht] September 2013

Ook september is weer voorbij. Tijd voor een maandoverzicht!


Het eerste artikel was van een nail art die ik op vakantie had gemaakt. Ondertussen lijkt dat al weer veel te lang geleden! Klik hier om het artikel met een foto tutorial terug te lezen. Dit is mijn favo nail art van deze maand!


De tweede nail art heb ik op mijn eigen nagels gemaakt, maar ook op een nepnagel. Op de nepnagel vond ik hem mooier gelukt, vandaar de foto hieronder. Als je wilt weten hoe het er op mijn nagels uitzag klik dan hier.



Als laatste afgelopen maand kwam er een nail art online waarbij ik als basis een textured leather lak heb gebruikt. Klik hier voor het hele artikel.

Welke nail art is jouw favoriet van deze maand?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten