dinsdag 17 september 2013

Rozen met gouden stippen

Meestal ben ik niet zo'n fan van bloemetjes op mijn nagels. Waarom? Geen idee ;). Toch had ik er laatst wel zin in en zie hier het resultaat:

Ken je dat moment waarop je denkt 'Ben ik nu klaar met deze nail art of niet?'? Dat had ik deze keer ook weer eens. Voor de zekerheid maakte ik alvast wat foto's voor als het echt helemaal zou gaan mislukken. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit welke ik nou leuker vind, dus hieronder ook nog maar een foto zonder de gouden stippen.

Zoals je heel misschien wel is opgevallen heb ik voor de linkjes in de foto's een ander lettertype gebruikt dan normaal. Dit komt omdat ik een nieuwe laptop heb en het lettertype wat ik altijd gebruikte niet op mijn nieuwe laptop staat. 


Welke vind jij leuker: met of zonder stippen?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten