zaterdag 22 februari 2014

Metalic manicure

Op sinterklaasavond kreeg ik een cadeaubon van de Douglas. Deze had ik nog steeds niet uitgegeven, dus liep ik laatst bij de Douglas naar binnen en vond dit prachtige lakje: Rame Camaleonte van Collistar (nummer 630).
Ik had nog nooit van het merk Collistar gehoord, maar ik vond de kleur zo mooi!

Zoals de naam al zegt is Rame Camaleonte een kameleon lakje: in een ander licht, lijkt het weer een heel ander lakje. De kleur gaat bij dit lakje van oranje-goed naar roze. Heel mooi! Hij dekt wel een beetje lastig, de volgende keer ga ik hem proberen over een witte onderlaag.


De goude kleur is het lakje Golden Twenties uit de limited edition Feathers & Pearls van Catrice. Deze koste 1 euro in de uitverkoop. Het lakje van Collistar koste 7,50 euro.

Kende jij het merk Collistar al?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten