dinsdag 11 februari 2014

[Tri Polish Challenge] Brown, Pink & Grey #2

Aanstaande vrijdag is het Valentijnsdag, het leek me leuk om de Tri Polish Challenge daarbij aan te passen.
Ik ben erg tevreden met deze nail art :). De achtergrond heb ik gemaakt met de saran wrap techniek. Met deze techniek lak je eerst je nagels een kleur, in mijn geval bruin. Dit laat je een hele tijd drogen. Dan pak je een plastic zakje of een stukje aluminiumfolie of iets dergelijks en verfrommel je dat tot een propje. Vervolgens lak je je nagels geheel met een andere kleur, in mijn geval grijs en dep je als het ware met je propje op je nagels. Er blijft dan een deel van de nagellak aan je propje zitten en het andere deel blijft op je nagels. Daarna heb ik nog een hartje gemaakt op mijn ringvinger.


Zijn jouw nagels ook al een beetje in Valentijns sfeer?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten