vrijdag 28 februari 2014

[Maandoverzicht] Februari 2014

Oeps, bijna vergeten een maandoverzicht te maken. Februari is ook zo'n korte maand ;-). Maar hier is ie dan, een dagje later da normaal, het maandoverzicht van de afgelopen maand.
Wow wat een roze! Hihi, deze hele maand geen blauwe nail art gemaakt. 


De eerste nail art afgelopen maand was Pink Sparkles. Een makkelijke, een beetje zomerse nail art.

De fake nail van deze maand was gemaakt met een lakje dat ik afgelopen zomer in Oostenrijk had gekocht.

In de nail art daarna liet ik jullie het lakje Graffiti Nail Polish zien van H&M.

De blogpost erna liet ik jullie nog een nieuwe lak zien: Rame Camaleonte van Collistar.

Maar het belangrijkste van deze maand was toch wel de Tri Polish Callenge. Hier heb ik al een soort van samenvattinkje van gemaakt, die vind je hier

En dan nog even dit...
IK HEB 300 VOLGERS OP WEHEARTIT :). Ik ben daar zo blij mee!  Op weheartit heb ik naast een verzameling van mijn eigen creaties ook creaties van anderen. Neem gerust een kijkje, je vind mijn pagina hier.

Dat was het weer voor deze maand. 
Wat vond jij de leukste/mooist nail art van de afgelopen maand?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten